Måndag.

Måndag igen, och trött har man varit. Inte så smart att ligga uppe och titta på tv halva natten, men det är ju så bra. :) Helgen har varit bra, film och fika med syster m familj i fredags, katja och mats tittade också in så man fick se nya bilen. I lördags va det middag hos evelina, trevligt och pratsamt (lite väl ibland kanske) ;)

Idag har jag varit duktig och lagt upp en massa bilder från thailand på facebook, så in och kolla nu då! :) Ja förutom du då Sara, men du var ju på plats så inte så synd om dig ändå.

Litta thaibilder här också då. :)


Two chefs :)




I båt till freedom beach. (aka helvetesfärden)




En lite elefant! :) sötis (elefanten alltså)




Häng på hotellrummet.




Same same.




Jag och P :)




Two chefs. Till historien hör att vi drack mycket drinkar på detta ställe...



Two chefs. :)



Findag!



Kul:)



Och lite läskigt :)



Saras vinst, eller nåt ;)



Jag och marita har fixat naglarna :) (lars ser trött ut på alla mina bilder)



Mega, superduper god efterrätt!



Utsikt från hotellrummet



Sängen, den tredje för mig och Per på resan.



Hos Big Buddha



Och här är han. Han är Big.



Per. :)



Karon beach, fint väder :)



same same




Kommentarer
Postat av: sara

tänk att jag hälsade på marita igår precis när hon kollade på bilderna. sara - facebook 1-0

2010-12-21 @ 08:22:35
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0