Onsdag.

Idag är det fika tajm :] Ska bli gott, och trevligt. Klockan 20 har vi sagt för er som vill komma :) Ni andra får väl sitta hemma i er ensamhet då.

Har som inget att blogga om egentligen, hmm. Tänker inte skriva nåt om helgen, den va inte så bra =/ men helgen som kommer blir säkert kanon, då blir det julbord med massa trevligt folk.

Jag har ju sagt att jag ska lägga in bilder från Thailand, ska försöka göra det nån dag. mmm.

Jaja, det va det.


Bjuder väl på några bilder :)


Patong beach


Patong beach (i luften)


The bucket


Karon beach


Karon beach,
Per skulle ta bild på mig. Fel att säga till när det kommer en våg som ska dränka mig.


?


Swedish Hells Kitchen


The Big Buddha


The Big Buddha


The Big Buddha


I tuktuk


i tuktuk


Jag springer


Jag flyger


Solnedgång uppe hos Big Buddha

Det får räcka för idag. Nu är min lunch snart slut.
Jag saknar värmen.

/T


Kommentarer
Postat av: Marita

Åh, längtar tillbaka.... Gillar bilden från patong när vi hoppar, vi är så synkade :)

Och fina färger på gruppbilden från karon

2010-12-15 @ 17:24:42
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Tack för gott fika!!! Fina bilder från utlandet, blir inte sugen alls... Hellre hemma i frysboxen vi bor i och eldar.../K

2010-12-15 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0