Mandag i Thailand.

Ja nu ar det inte lange kvar tills vi kommer hem, tyvarr. Har haft sa skont, alskar varmen. Men det ska sjalvklart bli kul att komma hem ocksa, men jag hade inte haft nagot emot att stanna langre.

Vi har haft lite aventyr iaf. Skulle aka till Freedom beach for nagra dagar sedan. Kandes roligt, Per sa att det var den basta stranden han varit pa. batfarden var for det forsta inte att leka med, trodde vi skulle ga under, hatar vagor. Sedan nar vi antligen kommer in till stranden sa borjar det osregna, och det slutar aldrig. Och sattet att ta sig till denna stranden ar i en bat. Och var var nu pa vag tillbaka. regnet slutade aldrig och till sist kom en trevlig tant och sa att det kommer regna hela dagen sa hon skulle koras oss tillbaka till patong. Och denna bilfard ar nagot jag aldrig kommer glomma. Fy fan. Aka i en javla bil upp och nerfor ett javla berg! Och inte pa en vag heller, sag mer ut som en stig som va helt sonderregnad. och da menar jag verkligen helt! Hoppade, och holl i for allt vad man kunde och andades ut i varldens gladje suck nar man kom ut pa en riktig vag. Aldrig mer.

Igar blev jag lite sjuk, men borjar kannas battre nu. Tror det var solsting, och det vill jag inte fa igen. usch och bla.

Nu later det som att vi inte har det bra, men det har vi. :) Hoppas pa fint vader resten av veckan nu ocksa bara.

Hoppas ni alla har det bra.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0