Onsdag...

Tror att denna dagen kan sammanfattas med ett ord innan den egentligen ens har börjat: TRÄNINGSVÄRK!
Det är skitjobbigt att köra ett spinningpass när man redan har början till träningsvärk i benen kan jag tala om... Inget emot vad det gör ont idag! Men men, det innebär ju att jag börjat röra mig igen efter magsjukan!

Tanja har det bra i Thailand, messar lite emellanåt för att kolla så att hon sköter sig! :-)

Idag blir det nog Kesäsoppa till middag, då sambon ska på firmagalej! Gott! Nån som vill smaka så går det bra! (Katja ?)

Ska försöka lägga in dagens bild i kväll när Hugo har somnat, blir mån - tis - ons bild isf!

// Camilla


Kommentarer
Postat av: Stora Syster

Det låter ju gott, men vad gör vi med min lilla gubbe då???

/K

2010-11-10 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0