Torsdag...

Somnade själv igår när Hugo somnade, så jag får göra ett nytt försök med bilderna idag!

Ska sluta tidigare idag och åka till Hammarstrand för att Hugo ska få en spruta idag. Han var sjuk när det var läkarundersökning i Stugun, därför måste vi åka till Hammarn istället...

Skulle tanka innan jobbet idag, för att slippa stressa sen. Men då har tanklocket fryst fast på bilfan så jag fick lämna bilen på macken och Arne skulle se om han lyckas tina upp det så jag kanske kan tanka på lunchen då. Typiskt.

Men, kul var att det gick bra att lämna Hugo idag. Han var inte alls ledsen när jag skulle gå! :-) Skönt! Däremot var han arg och ledsen när han skulle sättas fast i bilstolen hemma. Han fick nämligen åka pulka tilll bilen, och det var mycket roligare än att sitta fastspänd bak i bilen!

// Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0