Tisdag.

Ikväll blir det spinning, och sova. Jag måste få sova. Jag har somnat väldigt sent i en vecka nu, och inte fått mig den vilan jag behöver. Jag skyller på månen, och alldeles för bra böcker. :)

Vet inte vad man mer ska skriva, jag har ju ett ganska tråkigt liv. Fast jag har aldrig tid att göra allt som måste göras. Konstigt det. men först och främst måste jag nog koncentrera mig på att fixa ihop ett program till måndagsgympan. =/ jaja, får väl försöka iaf.

Trött.


/T



Snart är det fest! Då följer lilla kameran med! haha.. Kul va Annzo? ;)

Kommentarer
Postat av: Annso

Ja det blir skoj det, kan vi ju kolla om jag har lika många tänder kvar som sist :)

2010-10-26 @ 14:13:26
Postat av: Tanja

Precis! :)

2010-10-26 @ 14:27:51
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0