2010.09.15



#13

2010.09.14

Ja som sagt så brände jag mig natten till tisdag och det ledde till att jag fick ligga med kyla på foten hela natten. Inte för att det hjälpte så jag kunde sova med det lindrade i alla fall en stund, tills jag fick upp och byta mot ny kyla. Tisdagen spenderades hemma i sängen då jag hade ont och inte hade sovit nånting på hela natten. Illamående och skakis i hela kroppen, kul dag.




#14

2010.09.15

Min stackars lilla fot. Känns mycket bättre idag, hoppas dock att blåsorna försvinner snart. Känns inge mysigt alls. :S men men, ser fram emot Thailand iaf! :D

/T


Kommentarer
Postat av: Marita

Usch ser inte så skönt ut.

2010-09-15 @ 20:56:22
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0