Dagen efter.

Ja nu är man ett år äldre och desto mer vis, eller hur det nu va. Igår va en stressig dag för mig, eller ja, det kändes så eftersom jag inte kunde tänka igår. Va helt borta på jobbet vissa stunder och när jag kom hem och det kom folk, visade det sig att jag tydligen knappt hade nåt kaffe hemma. Oj då.

Men det flöt på ändå, folk fick fika, och till sist även kaffe, och det va trevligt minsann. Tiden gick snabbt igår, kändes inte riktigt som jag hann med att fylla år. :) Så jag är kanske fortfarande 22 år ändå...

Vill tacka alla för gratulationer och för all uppvaktning!

Ja jag vet att jag ligger lite efter på bildfronten, men det kommer jag lovar. Skulle lägga upp för nån dag sen men då fungerade det inte. Ikväll ska jag försöka hinna iaf.

Kanske blir att jag ska hjälpa till på måndagsgympan, eftersom det inte verkar bli någon annars. Det kan ju bli lite roligt kanske ;) Får se hur det ska gå, har ju inget program eller musik eller nånting. Men jag måste börja röra på mig ordentligt, annars kommer jag ju rulla fram till slut.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0