Foto.



#10

2010.09.11

Det blev tyvärr inget foto denna dagen. Bara en med mobilen (förlåt P) !
Sitter hemma hos Anderssons och väntar på att pojkarna ska äta, laddar upp inför matchen. Som inte gick så väldigt bra, om man säger så.




#11

2010.09.12

Ganska lugn dag. Va iväg på match med grabbarna, mycket mer än så hände inte.
Syns ganska väl på denna bilden att jag behöver nya tapeter:)




#12

2010.09.13

Idag har inte heller varit speciellt händelsefull. Har varit extremt trött hela dagen, hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk, det har jag inte tid med.
Oooh vad jag längtar till vi ska åka till Thailand! Det ska bli så otroligt skönt. Va väldigt längesen jag va ledig, hade ingen semester i sommar heller. Dom senaste månaderna har jag jobbat väldigt mycket, så jag känner att jag gjort mig förtjänt av lite ledighet nu.

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0