Fredag.



#9

jag har ju glömt att visa hur duktig P är. Här springer Nelzon upp och ner:)

Ingen bra dag idag för mitt "komma i form" projekt.

-Glass på jobbet
-Lappa till middag
-Myskväll med massa godis

och inte orkade jag mig ut o springa i morse som jag tänkt heller. Men det skyller jag helt och hållet på att jag inte kunde sova i natt. Jag förstår inte vad problemet var, men sömn var tydligen det sista min kropp ville utsätta sig för igår. Måste varit fullmåne eller nåt, men men. Trött var jag i morse i alla fall, så när klockan ringde 06.50 så stängde jag av och ställde om till 8.

Nya tag imorgon!

/T


Kommentarer
Postat av: Stora Syster

Var det inte en bild om dagen???

2010-09-13 @ 08:58:39
Postat av: Tanja

Jo självklart, men ibland hinner man inte blogga tyvärr. :)

2010-09-13 @ 09:17:26
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Smart trappa hörru! ;P

2010-09-13 @ 17:34:07
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0