Lista.

 Ja vi svarar väl på en lista i brist på annat spännande.

Hur bor du: I lägenhet i stugun
Brukar du komma i tid: Oftast. Är jag sen är det förmodligen inte mitt fel.
Hur lång är du: 1.68
Kan du laga mat: Ibland.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar på Fujitsu i stugun
Vad har du på dig just nu: Svarta jeans, svart linne, blå cardigan
Har du någon fobi: nja inte direkt, men spindar slipper jag helst.
Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp: oj, jag är ju som fattig nu, handlar nästan aldrig. Kanske va mjölk och fil.
Din favoritdryck på morgonen: TE!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen från jobbet, konstig fråga, som om jag jobbar svart eller nåt.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja men självklart! :)
Vad hade du sönder senast: Pass.
Vem snackade du med senast: HL på banken
Varm favoritdricka: TE!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: olika, beror på humör
När gjorde du senast något riktigt dumt: notera att frågan gäller när, inte vad. RIKTIGT dumt, kommer inte ihåg. harsäkert aldrig hänt.
Saknar du någon just nu: Japp
Vad ska man göra för att få dig irriterad: väldigt lite egentligen
Någon jag stör mig på: men snälla, nämner inga namn
Intressen: har jag några?
senaste person du kramade: Per
Senaste person du ringde: Frida (om man inte räknar med jobbet)
Senaste person som ringde dig: Annica
Vad drack du senast: Te till frukost
Vill du ha barn: Kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: Den är ju snart den, både och
Har rakat dina ben någon gång: nej aldrig
Är du sugen på något nu: alltid
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll
Använder du hudkräm: japp
Attraheras du av män med skägg: ja det gör jag väl, men inte just för att dom har skägg...
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ja men visst
Röstade du i det senaste valet: absolut, och 300000 andra idioter som röstade in SD i riksdagen
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: e jag väl
Vilken låt lyssnade du senast på: Love the way you lie
Har någon annan sovit i din säng inatt: Självklart
Vad tycker du är äckligt: Mycket.
Har du pengar på mobilen: Ja
Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.30
Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle lösa lån
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nja, inte hunnit höra nån hemlis än, 11 måndag morgon
När var senast någon stötte på dig? Räknas Per?
Vad åt du till middag senast? Igår, kyckling och potatis, gott :)
Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp
Äger du några popband t-shirts? Inte längre, men jag tycker mig komma ihåg en BSB t-shirt 
När flög du senast? Hem från Egypten förra året
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte just nu nej
Vad har du med dig in på bion? Sällskap
Vad har du för väder? Sol :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott
När sov du senast på golvet? I somras
Vilken är din favorit drink? Olika.
Gillar du din boendesituation? Ja, oftast.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jo ibland. Men det värsta var när en lärare skrek på mig för att jag inte lyssnade när jag satt och antecknade det hon sa. !!!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Äldre
Tror du på liv på andra planeter? typ
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Glaset är halvtomt
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja fan va häftigt
Tycker du om att krama folk? Folk? Som att gå runt på stan och bara kramas?
Äger du en digitalkamera? System
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Det va nog inte så många det.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på om jag vill att personen ska ringa eller inte.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Ja
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar, skor

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0