Söndag.

Nr. 19


Idag har jag varit duktig.
Jag har röstat
och
-Jag har städat och tvättat bilen,
 så nu är den fin både inne och ute igen. :)

Sen har jag iofs inte gjort så mycket mer, men det där med bilen tog lång tid, och tog död på min rygg.
Plus att jag fick tvätta bilden med en brandslang, något som inte var det lättaste. Och något som gjorde mig lika blöt som bilden blev, om inte värre. Men nu får man minsann inte komma in i min bil och skita ner iaf. :)

Jag måste bli bättre på att fota. Ska försöka hinna ut i veckan innan det blir för mörkt, och eventuellt ta lite höstbilder. :) Just nu känns det som man mest tar bilder på Nelzon och Gandii, men dom är ju så söta:) 

Nu ska jag lägga mig i soffan och hoppas på att nån ska komma hit och ge mig lite massge.

/T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0