Trött.

Ja jag är trött och det känns som om jag håller på att bli sjuk :( inte bra. jag har inte råd att vara sjuk. Eller ja, rättare sagt, det spelar ingen roll om jag är sjuk, jag tänker jobba ändå, har inte råd med annat.

Och sen fick man ett brev idag från skatteverket, måste skicka in ett 4siffrigt lägenhetsnummer, WHAT? Jag har ingen sånt, HMMMMM!!! Jaja, man får väl se om det finns nån som förstår sig på det där.

Ikväll ska man träffa mamma och pappa igen, ska bli skoj. Och så har ju moster Karin och kusinbarn Rebecca också följt med. Trevligt:)

Och imorgon blir det ungdomsavslutning, får väl se hur det går med den saken. Första gången för mig och Annso som tränare. Spännande.

nej nu kan jag minsann sluta, skulle inte skada..


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0