Trött.

Senah!

Idag är jag trött, men jag får skylla mig själv tror jag. Låg uppe och läste länge igår, tror jag la ner boken tio i två. Och så självklart fungerade inte min väckarklocka i morse heller, perfekt! Vaknade hela 12 minuter innan man ska vara på jobbet.

Igår gjorde jag inte särskilt mycket, jobbade, tränade och läste. Tog ett långt och skönt bad. Det är härligt det. Speciellt när man har fått en bra julklapp för nåt år sen. :)



Idag blir det spinning i alla fall. Och denna veckan måste jag ta mig ut o springa, finns inga bortförklaringar längre. Eller jo, jag har ju iofs jour på kvällarna fram till på torsdag nästa vecka, men det är skitsamma, jag måste komma ut.
Se ya!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0