8/8

Helgen är slut, igen. Dags för jobb, igen. Kul kul.

Idag börjar vi med träningen för knattarna, får väl se hur många som dyker upp i det här regnet. Roligare väder. Men men, nånstans måste vi ju börja.

Helgen har varit ganska lugn för mig i alla fall. Umgåtts med familjen mycket, pappa har ju varit o hälsat på. Och så har jag ju äntligen köpt mig en ny cykel! =) Har cyklat med den två gånger än så länge, men mer ska det bli. Skiter fullständigt i om det regnar, det blir ändå till att cykla till och från jobbet. Nu ska vi bli duktiga.

Ne, mycket mer än så har jag inte att berätta. See ya!

Före och efter bilder. =)



Innan jag började bygga ihop den...





Och när den var klar! =)



/T

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Ser ju fin ut! Nu hämtar vi inte dig fler gånger innan jobbet!

/K

2011-08-08 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0