Hola

Ja men hej,

Jag har tråkigt. Helt dött på jobbet idag. =/ Sitter och försöker lägga upp hur vi ska spela på söndag, är ju sammandrag för våra knattar då. Får ju se hur det går, hoppas dom dyker upp allihop iaf =)

Annars då? Ja jag har försökt komma igång med träningen igen, men det går trögt. Jag vet inte varför, men motivationen finns inte där. Inte än iaf, jag får väl fortsätta o se om den dyker upp. Jag va iaf ut o åkte lite inlines igår, fy satan va jobbigt det är. Men bra träning, man är helt slut när man kommer hem. 

Jobb imorgon igen, ska försöka få hem nån serie som man kan kolla på tror jag. ;) 

 
Bild från helgen, mysgandii ;)



Ja just, jag bakade lite igår. =)

/T

Kommentarer
Postat av: Marita

va fina dina muffins blev. Mina till fredagsfikat idag ser ut som bajskorvar med hallon i...

2011-08-19 @ 15:10:11
Postat av: Camilla

Hmmm, muffinsen fick vi aldrig smaka på... Nytt försök imorgon kanske??

2011-08-19 @ 22:38:06
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0