Semester.

Ja jag tänkte dela med mig lite av vad jag gjort under min semester. Tror eventuellt att jag delar upp det, typ vecka för vecka eller så. Så ni inte får en alldeles för stor bildchock =)



Vi började med att fira semestern på lappa. Det blev ett jädra kalas, sådär lagom till dan innan midsommar. Tog inte så många bilder under kvällen, men kul hade vi iaf. =)


Ja sen blev det midsommarafton, och jag va inte megapigg. En lugn kväll för mig.


Va duktiga dom var på att klä midsommarstången.

 men några goda drinkar blandade man sig ändå :)



På lördagen fyllde Birgitta år, annars var den ganska lugn. Men på söndagen blev det middag o bio i stan. Första gången man såg 3D på bio. Senaste Pirates filmen. :)



Veckan börjar med lite dramatik, tre polisbilar kommer körandes när jag och Sara sitter o äter lunch på bageriet.



Vi hade KANON väder första veckan på semestern, helt underbart. Det blev mycket sol och läsning.



Typ det enda jag har bakat på hela semestern.. Men god var den. :)



Jag började använda Instagram på min iphone =)


sola sola sola :P


Det blev ju nån tripp upp till mörtsjön också. =) naaaaaajs!


På fredagen åkte vi ner till göteborg för o hälsa på paula o gå på liseberg.


Det va en lång och seg bilfärd, trots att jag sov väldigt mycket.



Tog inte så många bilder på Liseberg, men roligt var det!


Vilka snyggingar!

'
Vi var på plats ganska tidigt, så det va inte så mycket folk. Men det blev värre, mycket värre.


Fick meddelande från Marita att Nelzon äntligen kommit hem. lilla bubben <3


Det får nog räcka för denna gången. Men det kommer mer vid ett annat tillfälle. =)

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0