Tisdag 16/8

Hola,

Helgen har vait okej för min del, inget festande men det känns bara bra. Kände inte för att festa i lördags, så jag tog kameran o stack ut o tog massa foton istället. Jag har inte fått in dom på datorn än, men sen ska jag nog lägga upp några av dom iaf.

Annars har det varit en ganska lugn helg, har jobbat o stått i kiosken på fotbollen. Hann inte se så mycket av matchen, men det va kanske lika bra det. =/ Nu måste detta laget ta sig i kragen och börja vinna några matcher.

Jag har sett Trassel i helgen också, den va bra den. =) Haha, jag tittar på barnfilmer. Men till skillnad från andra så tittar jag på den på engelska, inte svenska. ;)



Förresten så har dom börjat sälja Terva Leijona på macken i stugun, haha!


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0