Torsdag.

Jahopp, vad ska man skriva idag då? Ingenting om matchen igår i alla fall, eller okej.
- Fy fan vilket jädra skit. Så, då va det klart. Över till annat.

Jag är trött, why? Jag blir trött på kvällen, men kan inte somna. Somnar för sent, och är trött hela dagen. Det är en ond cirkel, och det har varit likadant hela veckan. =( blä. Ikväll ska jag somna 21.00, och inte en minut senare.

Jag såg en rolig bildutmaning på ritten o bullens blogg, jag funderar eventuellt på att kanske testa den jag också. Vad säger du Camilla? Ska vi ta o köra den? Tillsammans eller var för sig?

Ja så rolig va jag, bye bye.



/T


Kommentarer
Postat av: Marita

do it

2011-08-04 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0