14 december



Jaha, 14 december redan! Snön verkar ha kommit för att stanna... Hugo vill inte åka till dagis igår utan ville hellre stanna hemma och skotta! :-) Så fort han hör något utifrån så springer han till närmsta fönster och ropar:"Nu kommer Tobbe och ska ploga med traktorn". Det tycker han är jätte roligt att titta på! :-)

I söndags var det Lucia på dagis. Hugo ville inte riktigt vara med, han tyckte nog att det var för mycket folk. 
 
Nu har vi gått 29+3 och har tydligen 73 dagar kvar till BF. Magen växer och halsbrännan hänger med... Får knappt plats i byxorna längre, och mina tröjor har blivit för korta i ärmarna... Vågar knappt ställa mig på vågen längre... Men imorgon blir jag nog tvungen, då är det dags för MVC besök igen. Hoppas att det inte är blodprovsdags igen...

Nästa vecka drar vi hem till Skåneland! :-) På torsdagmorgon den 22/12 styr vi Cittran neråt!

Nej, men Tanja. Är det inte dags att komma hem nu?

// Camilla


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Ska jag packa ihop dom få plaggen jag har i en påse så du kan låna?? är väl iofs bara några byxor.. men alltid nått :)

2011-12-14 @ 11:16:34
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Tanja

Nej inte riktigt än. Har ju hyrt moppe nu, kul som tusan :) men det ska bli skönt o få komma hem, sen. :)

2011-12-14 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0