!!!

Jag absolut hatar när saker inte fungerar som dom ska. Som igår, eller i natt, så skulle jag snabbt gå in på internet innan jag skulle lägga mig. Men då har fanskapet slutat att fungera. Inte själva uppkopplingen, nej nej. Utan jag kom in på internet, och det funka i ca 5 sekunder, sen kom det upp nåt jävla felmeddelande att "pga av ett problem så har programmet slutat att fungera". Jaha, jag tänkte att det hjälper säkert med en omstart. Det gjorde det inte. Jag testade att återställa datorn, det hjälpte inte. Jag testade att starta om igen, det hjälpte inte. Jag gick o la mig.

Sen jag kom hem från jobbet idag så har jag testat 50 olika saker tror jag. Återställt det, uppdaterat det, felsökt här och felsökt där. Men ingenting har hjälpt. Till sist så var jag in och läste om vad problemet kunde vara, och då helt plötsligt att det börjat fungera igen. Okej? Så vad av alla "tusen" grejerna jag gjort var det som hjälpte så jag vet vad jag ska göra nästa gång det händer? Åh, vad jag hatar när saker och ting inte fungerar.

Nej nu har jag fått skriva av mig lite. Internet fungerar igen, lägenheten är städad och klar, mina katter ligger här i sängen och myser med mig, och nu ska jag ta o äta lite lunch. Sen blir det till att packa klart.

peace out!


bäbis nezzon :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj vilken oerhört vacker kisse!

2011-12-02 @ 15:33:26
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0