Lördag.

Jobbar idag, händer mycket. Ikväll blir det halv åtta hos mig, hemma hos Sara. :) Det ska bli spännande, och så måste man ju lämna in sin meny, iiiisch. Men va fan, det får väl gå som det går. En rolig grej iaf, jag vet ju redan att jag inte kommer vinna. Men jag får ha roligt med det istället, ser det som en inspiration till min egen matlagning. Det lät ju bra, så säger vi.





Har varit dålig träning av mig denna veckan, än så länge bara måndag och tisdag, men det har ju varit så jävla kallt och värsta snöstormen. Ska försöka hinna med det idag efter jobbet innan middag.
Nej nu ska jag se nåt avsnitt av The Hills.

-att det är mycket på jobbet? jo visst.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0