Måndag igen.

Nu var helgen över för denna gång. Men det har varit en bra helg i alla fall, för det mesta.
I lördags jobbade jag en sväng och sen blev det lite träning, ut och sprang sen lite styrka. Efter det fick man snabbt hoppa i duschen för att göra sig klar för första Halv åtta hos mig, hemma hos Sara. :) Det var väldigt lyckat tycker jag. Riktigt god mat och en ganska lång kväll om man säger så. Jag va väl hemma i säng runt 05.30, man har roligt när man inte ens märker att klockan börjar bli morgon. Tack för en trevlig kväll alla, och speciellt Sara! Jag har tagit några bilder från kvällen, men jag tror bestämt att jag har glömt min kamera hemma hos sara. Vi skulle i alla fall lägga upp våra menyer  på respektive blogg, så här kommer min.  





Gårdagen spenderades i sängen. Kort och gott. Jag mådde inte så bra och jag va hyfsat trött. Igår blev det ingen träning för mig som jag hade planerat, så jag måste räkna det jag gjorde i lördags till maxtesten.
Jag har inte mätt upp hur långt jag kom, så jag kan inte publicera förrän imorgon. Men nu är utmaningen över för denna gången i alla fall. Jag tycker det har gått väldigt bra faktiskt. Kul att man har hållt igång med träningen ordentligt, och det ska vi självklart fortsätta med. :)

Men oj vad mycket det blev, nu får jag minsann sluta skriva.

/T

Kommentarer
Postat av: sara

tja! du har glömt kameran hos mig och tillbringaren =)

2011-02-14 @ 11:00:36
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0