Nr 33 - 37


Nr 33 Smalare än Thord!


Nr 34 Han som fyllde...


Nr 35 Maten!


Nr 36  Ute på skotern!


Nr 37 Även idag såg vi att det finns en sol nånstans... Synd att den aldrig hittar riktigt ända hem till oss...

Har haft en riktigt bra helg! Började på fredag kväll med att bli bjuden på en förträfflig tre rätters middag hos Tanja! :-) Vet inte om jag får avslöja menyn, men det var kanongott! :-)

Lördag morgon skulle jag städa. Började på så smått, sen ringde Fs gamla klasskompis och skulle kommma förbi. Oj, panik. Snabb städning istället. När P & P kom, så såg vi att hennes mage stod rakt ut! Deras Meja ska få en lillebror! Kul kul!

Vid 16.30 tiden ramlade Näslundsklanen, Tobbe och Peter in på fördrink. Anna dök upp oxå. Sen vidare till Höggården. Väl där så skulle Smalare än Thord underhålla. Vet dock inte vem som var bäst på underhållning. Storebror Ove eller lillebror Thord? Talen som skulle hållas utvecklades till klockrena Stand up uppträden! Fy f-n vad vi skrattade! Två bröder som gick längs minnenas allé! Riktigt roligt, skrattade så jag hade ont i magen! Fredrik träffade mamman lite senare och hon var så stolt, men nu visste hon mer om sina söner än hon någonsin velat veta... :-) Kanon kalas var det!  Även maten var kanon!

På söndagen mådde vi nog bättre än vi förtjänade både Fredrik och jag. Tog en tur upp i skogen, kollade läget vid stugan och njöt av det fina vädret!

Tack till Tanja och Per för maten i fredags och barnpassning och skjuts på lördagen! :-)

Nu ska jag avsluta detta maratoninlägg med att tala om att jag har sjuuuuuk ångest för helgen som kommer... Ska åka på rally i Värmland. Ser fram emot detta. Men kommer ju att var utan min lilla bäbis från torsdag morgon till söndag eftermiddag/kväll.... Oj oj hur ska det gå? Separationsångest som heter duga....

// Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0