nr 54 och 55


nr 54


Nr 55

Lite bilder från Hugos rum. Han sov i sin nya säng inatt! (Det gjorde iofs jag oxå... men ändå!)

Måste säga att jag blev lite imponerad av mig själv igår!

Först hade vi möte på jobbet, där bjöds det på kakor. Men jag tackade nej! Sen när jag kom hem från jobbet, så hade vi huset fullt av Näslundare som ville ha kaffe och fika. Jag drack bara en kopp te! Inte ens en liten pepparkaka slank det ner! Och sen, senare så ville F äta lite chips. Vad gör Camilla? Jo, hon är duktig och skalar sig en morot och tar ett glas vatten! Jag stod emot suget. Inte bara en gång utan TRE! Lite impad faktiskt! :-)

// Camilla

Kommentarer
Postat av: Tanja

Va bra det blev med sängen! :) och härligt jobbat med sötsuget, själv kommer jag aldrig klara det. Försöka går ju. :S

2011-02-24 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0