Sjuk.

Hej hej. Testar att blogga via mobilen, alltså inte mms utan inloggad på telefonen. Vi får väl se hur det går. Ja igår blev man alltså magsjuk, det är ju roligt. Fy fan säger jag bara. Illamående och pjukie, jag hatar det. Jag har mått bättre idag iaf, men jag får inte i mig nån mat. Det är ju ett sätt att banta, inget jag föreslår däremot. :S hoppas jag blir bra snart, har ju faktiskt en utmaning att göra. Har inte direkt råd att förlora massa dagar på att vara sjuk. Men men, jag får väl ligga i lite hårdare när jag väl blir frisk. Nu ska jag fortsätta ligga här och tycka synd om mig själv. Heja stugun ikväll förresten! :)

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Tyck synd om mig, så tycker jag synd om dig!!! Jag är lite bättre idag men inte bra, nu kommer det ju bara i en ände iaf. Trodde att jag skulle jobba i morgon , men det "sket sig"...

/K

2011-02-22 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0