...

Ja det är lite dåligt med bloggandet just nu. Men jag vet som inte vad man ska blogga om. Kanske att P höll på att ta död på mig igår. Han kom på den utmärkta idén att vi skulle ut och springa en liten runda. Betoning på liten. Vi skulle som bara ut och röra på sig lite innan skidskyttet började.
Vi kom till Kompaniet, jag tyckte vi kunde vända, P tyckte inte det. Vi fortsatte.
Han tyckte vi kunde fortsätta en runda där, eller kanske springa skoterspåret tillbaka. JA, men smart idé. Skoterspåret. Det lär ju säkert inte vara jobbigt. Det kommer säkert att vara jättebra underlag, inte alls mjuk. Eller hur!
Jag höll på att dö. Jag har träningsvärk idag. Men okej, tack för den "lilla" rundan.

Måndag igen nu då. Vad händer denna veckan? Försöka hitta bra recept. -Lycka till? -Tack!

Bilder kommer, hoppas jag. Ska försöka sno åt mig en iphone, men säg inget.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0