I brist på annat.

Tre saker.
Tre saker jag inte förstår mig på: 1. Att Therese Alshammar fick Jerringpriset, 2. Folk som dömer innan dom vet, 3. Kissie

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: oj, jag har miljoner saker. Väljer väl några då. 1. Bok, Harry Potter and the goblet of fire. 2. Mobil 3. Block

Tre saker jag gör just nu: 1. Skriver 2. Jobbar 3. Pratar

Tre saker jag vill göra innan jag dör: 1. Plugga vidare och bli något 2. Åka världen runt 3. Hoppa fallskärm

Tre saker jag kan: 1. Göra en handvolt 2. Flera saker samtidigt 3. Single ladies dansen (lite iaf)

Tre saker jag inte kan: 1. Sluta äta godis, verkar ju vara en omöjlighet. 2. Ryska 3. Tjäna mycket pengar

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Jag bestämmer inte vad andra lyssnar på. Lyssna på det ni vill.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: 1. Äta mindre godis 2. Ett annat språk(måste inte vara ryska, varför skulle jag vilja kunna det?) 3. Åka längdskidor

Tre favoriträtter: Svårt. Det som är gott är en favorit.

Sömn.
-Vad har du på dig när du sover? En t-shirt

- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Fosterställning kom vi väl överens om.

- Hur många kuddar har du i sängen? 3, jag kan vara glad om jag får använda en

- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Oftast inte.

- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Eftersom jag inte brukar komma ihåg dom så vet jag inte.

Mode.
Beskriv din stil med 3 ord. Vanlig (tråkig?)

Vad innebär mode för dig? Inte så viktigt, jag gillar det som är snyggt, inte nödvändigtvis modernt

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina, HM, (billigt är bäst)

Shoppar du second hand? Jag har aldrig gjort det, men det är säkert bra.

Vilken är din favoritdesigner? Har ingen favorit

Vad är din favorit i höst?  ?? Jacka kanske, eftersom det blir så jädra kallt

Hur mycket shoppar du för i månaden? Dom senaste månaderna har det inte blivit så mycket.

Dyraste plagget respektive billigaste? Jag vet inte om dyraste, har typ inga dyra plagg. Billigaste är nog t-shirt från thailand, kostade ca 15kr

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Förhoppningsvis för mer

Brukar du tröstshoppa? Nej.

Högklackat eller lågklackat? Beror väl på. oftast har jag ju ingen klack

Vilken är din drömväska? what?

Vilket blir ditt nästa köp? Förmodligen mjölk eller nåt annat sånt roligt

Vilka är dina stilikoner? pass

Favoritplagg just nu? Mina jeans

Favoritaccessoarer? Klocka


DAGENS VILL HA: Pengar

DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, vitt linne, vit tunn tröja

DAGENS FRISYR: Nedsläpp

DAGENS LÅT: na na naa naa na. (kan ni den)

DAGENS PLANER: Laga mat, jogga, spinning, titta tv.

DAGENS SAKNAD: Pelle. stackarn har blivit sjuk igen

DAGENS DUMMASTE: Säkert nån annan.

DAGENS MISSLYCKANDE: Jag misslyckas väl aldrig?

DAGENS DROG: Te

DAGENS KÖP: Har faktiskt inte köpt nåt idag

DAGENS GODIS: Inte ätit nåt godis, än.

DAGENS HUMÖR: Pendlande

DAGENS CITAT: Asinus asinorum in saecula saeculorum

DAGENS ROLIGASTE: har det hänt så mycket roligt idag? igår kan jag berätta om istället. Vi va på kärringgympa och efter att vi sprungit några varv runt i salen vänder sig camilla till mig och frågar om jag sprungit dit?
-Ja?? tänkte jag lite fundersamt. Jag sprang ju bakom henne hela tiden?? Vad menar hon?? Nu har hon nog slagit huvudet någonstans. Men för säkerhets skull svarar jag 
-Va? 
-Sprang du hit eller?
-Jaha! du menar, sprang jag hemifrån hit? Ja men det gjorde jag ju.

/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0