tgif

Ja det går inte så bra för mig att blogga märker jag. Men va fan. Jag har inget att blogga om som det känns. Just nu tränar jag mest hela tiden, och gör jag inte det så jobbar jag eller äter eller sover.

Jag har börjat med jour på jobbet nu, och denna veckan har jag haft det mellan 18.30 och 23.00. Blir även jour hela helgen, och då börjar man sju på morgon! Och det kommer ju gå hur bra som helst, jag älskar ju att gå upp tidigt. Eller hur.

Fredag idag, det betyder fredagsfika på jobbet. Hoppas på nåt gott. :)



/T

Kommentarer
Postat av: Evelina

:P När man har slutat ha mens så kan man säga att man är Fitt for fight också :)

2011-01-28 @ 13:37:49
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0