Resultatet av v26

9000 steg per dag gick fiint. Totalt blev det 84554 steg.
10 minuter planka blev 11,5 minuter planka.
14 minuter jägarvila.
5 styrkepass á minst 30 minuter
4 löppass á minst 2 km
2000 situps blev 2142 st.
300 armhävningar blev 315 st.
350 rygglyft blev 355 st.
350 kissande hundar blev 356 st.
Sötförbudet klarades av, förutom att jag åt en liten chokladboll som man tydligen måste kalla dem nu förtiden på söndag eftermiddag på kamsfesten i Höglunda.

Ja, det gick ju faktiskt bra. Den här veckan jobbar jag tidigt så då har jag inte tid att köra styrka på morgonen så målet för v 27 ser ut som så här:

9000 steg per dag.
10 minuter planka.
14 minuter jägarvila
2 styrkepass á 30 minuter
3 löppass á minst 2 km
2000 situps
300 armhävningar
350 rygglyft
350 kissande hundar.
Sötförbud. Undantaget 2 glassar. Lördag.  Fredagsfika på jobbet. Ev födelsedagskalas som jag går på. Dock totalt godis förbud!

Japp. Så får det bli.

// Camilla

Uppdate

Fick ju en liten släng av magsjuka i början på veckan, så halva veckan gick åt till sängliggande, turer mellan sängen och toan, soffan och sängen, soffan och toan. Så några steg har det inte blivit. Har dessutom levt på coca cola så sötförbudet sprack... Nya friska tag nästa vecka istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0