Semester . . .

Jag har snart semester. Jag har snart semester. jag har snart semester !! =)

Det ska bli så sköööööönt! Oooooh vad jag ska njuta.

Ikväll blir det lappa för o fira, eller äta. Vilket som. :) Imorgon har jag inte bestämt mig för vad jag ska göra än. Men det blir nog att åka till syster-yster och leka med dom. Får kanske kolla upp vad jag ska ha med mig kanske ? ;P

Nästa vecka blir det Göteborg iaf, verkar som det kommer bli struligt. Jag är väldigt sugen på att ta egen bil, men det är inte Per. Jaja, vi får väl se vad som blir. I värsta fall så får vi väl stå å betala 1000 spänn för en natt på hotell. Kul.



Ikväll eller imorgon så ska jag minsann gör mig en drink eller två.
Bacardi strawberry daiquiri, Gott! =)








Och bara för det så bjuder jag på några bilder på denna snygging. 
Ben Barnes heter han för er som längtat efter att få veta. ;)

/T


Kommentarer
Postat av: sara

mrs belikov, ska du inte vara i mörtis imorgon?

2011-06-23 @ 14:49:08
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ska du va med oss???? :-)

2011-06-23 @ 15:57:02
Postat av: Mrs. Belikov

Yes box. :)

2011-06-23 @ 16:13:56
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0