Tisdag.

Jag har sovit ungefär, nada, i natt. Skönt. Nej.

Nelzon har varit über mysig o har varit upp i ansiktet hela natten, förutom när han har gått runt o jamat i hela lägenheten. Gandii har varit galen, och sprungit som en tok, vält ner lite saker där o lite här. Dom är så roliga mina katter. Jag älskar verkligen när dom låter mig få en hel natts sömn också.

Har det varit nåt konstigt naturfenomen i natt eller är det bara mina katter som varit crazy ??

-Jag vill fortfarande ha en studsmatta.


Fotograf Sara



Motiv Sara, Fotograf jag

/T


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vaknade typ tjugo över 4 i morse av att Esther satt och hulkade I MIN SÄNG! Hann precis putta ner henne innan hon spydde... Men annars var hon nog lugn inatt!

2011-06-14 @ 11:46:44
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: sara

haha crazy cats!

2011-06-14 @ 13:36:24
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Våra katter är alltid crazy, de behöver inga naturfenomen för att vara knasiga... En av dina är ju släkt med mina så....

/K

2011-06-14 @ 22:42:05
Postat av: Stora syster

Våra katter är alltid crazy, de behöver inga naturfenomen för att vara knasiga... En av dina är ju släkt med mina så....

/K

2011-06-14 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0