Bildbomb!

Hej igen. Det har varit lite dött från mig på bloggen ett tag nu, men jag har haft en liten mini semester =) Och det har varit superbra! Här kommer lite bilduppdatering, börjar från att jag åkte från jämtland, kommer till skåne och hem igen. :)



Det va riktigt fint väder när vi skulle börja vår färd neråt.



Och det fina vädret följde oss.


Framme i Hanaskog och den gula "blåa kiosken".



Det blev volleyboll och grillning, och jag skulle ta en bild på hunden o skicka till camilla. Det gick sådär.



På lördagkväll blev det kalas och krogen med tjejerna =)



Utfärd med bilen till tyringe.


Tog bild på rapsfälten, fina va :)



Jag o Paula åkte till Åhus en sväng, väldigt mysigt. Längesen man va vid havet ju.



Åhusbryggan.



Same same.



Ute på promenad på cykelvägen mellan hanaskog o knislinge.



Same same.



Jag tog en liten cykeltur runt byn dan innan jag skulle åka hem.



Tror man ska försöka komma hem o hälsa på lite oftare.



På tåget på väg hem till jämtland. Vääääldigt spännande =/


Hemma! Torsdagen var en ledig dag så den spenderades med camilla o hugo. :)


Sötunge!


Och fredrik fyllde ju år, grattis grattis :)


Som sagt så har jag haft det väldigt bra, och jag börjar redan kolla på när jag kan åka ner igen. :) Man har ju snart semester. Är lite sugen på att åka ner när det är kristianstaddagarna, va ju evigheter sen man va på dom. Men vi får se, man vill ju inte åka själv, och planering måste passa för alla.

I helgen är det fullt upp, dans ikväll, storsloken imorgon, och studentfirande på söndag. Måndag = vila? Någonstans emellan allt det där ska man försöka hinna med utmaningen också, mm lycka till.

/T

Kommentarer
Postat av: sara

Men tanja har du på dig något rosa?!? Nice!

2011-06-03 @ 11:45:11
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Vad fin bilden på rapsfältet är!

2011-06-03 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0