Fredag.

Hej hej.

Idag är det fredag. =) Tänkte om det va nån som missat det. Skönt med lite ledigt i helgen faktiskt. Och imorgon är det dags för Halv åtta hos Marita. Fast det va klockan 18, eller hur blev det? Spännande vilket fall, det låter väldigt gott allting, läs hennes meny här. Jag bävar fortfarande för att ge poäng, det känns inge kul. Men jag har ju iaf klarat av det en gång, förhoppningsvis klarar jag det imorgon också.

Igår satt jag och kollade igenom massa gamla bilder från min gamla dator. Blev sugen på en förändring när man såg dom. Kommer eventuellt att förklara vidare vid ett annat tillfälle.

Vad händer ikväll?


Fina Ebba :)


/T

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Förändring???

//K

2011-03-11 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0