Torsdag.

Hej hej.

Idag jobbar jag en lång dag, 8-18. Men det ska nog gå bra ändå. Torsdagar brukar det ringa på bra, så tiden går snabbt.

Och någon träning måste man väl försöka få in idag också. Vet dock inte riktigt vad det blir. Kanske ut o springa idag igen, eventuellt.
Utmaningen går ganska bra ändå. Jag har väldiga problem med att inte äta godis eller annat, men jag har lyckats än så länge i allla fall. Det är tur man får en dag i veckan, annars hade jag inte klarat det. Men annars går det ju bra, med steg och annat. Det känns väldigt bra att man håller igång. Inte för att jag märker några framsteg direkt, men ändå. Bara det att man håller igång med träning och annat känns riktigt bra.

Nej men om man skulle gå och hämta nån frukt kanske...



/Från en väldigt chokladsugen Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0