Måndag.

Varit iväg till kiropraktorn igen idag. Det gick ju bra, men tydligen vill min rygg vara sne. Den hade gått tillbaka lite igen, men det är väl bara att fortsätta träna upp ryggen och magen så man orkar hålla ryggraden på plats.

Helgen har varit bra annars. Skönt att vara ledig, typ. Har varit lite blandat iaf, shoppa, bio, fotboll, promenader, springa, zumba mm =) Och så har jag kollat på några avsnitt av Vampire diaries, oj oj oj. Det där börjar bli spännande nu. Och förresten har jag ju läst ut sista Vampire Academy, trist. Men dom var väldigt bra. Måste bara hitta nåt nytt att läsa nu, börjar som kännas tomt.

Och snart åker Tanja ner till skåne! Ha! Sug på den du! =) Det ska bli kul att få komma ner. Det va verkligen längesen nu. Får väl se om det är nån som vill träffa mig kanske. Men i vilket fall så kommer det vara skönt att va ledig ett tag. Very najs.

Nu får det ta o bli lunch, I'm dying here... Ne men ändå.



/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0