Torsdag.

Hallå!

Jag har fått en ny arbetsplats, ja alltså på samma ställe, men jag har flyttat. Alltså bytt plats. Jag jobbar alltså kvar, men har bytt arbetsplats. Okej, jag har flyttat från min förra plats till denna, alltså en ny plats, på samma ställe. Förstår ni? Bra.
Jag vet inte vad jag tycker riktigt än, suttit här drygt en timme nu. Men det är i alla fall betydligt lugnare. Det kommer säkert att bli bra, men det skulle ju vara trevligt om det blev lite mer folk eventuellt. Två personer i ett stoooort rum, känns ensamt.

Jag vet inte vad det blir för träning för mig idag, eller om det inte blir någon. Vilodag kanske? Eller nej, ut o springa kanske. När får vi våra inlines???



/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0