Natti

Ligger i sängen men kan inte somna. Klockan säger tick tack tick tack tick tack. Är väldigt nära att kliva upp o strypa den. O per snarkar o ska ha all plats i sängen som vanligt. Tror jag är riktigt trött. Ska bli spännande o läsa detta imorgon, känns som att jag är riktigt vettig just nu.

Vad mer då? Ursäkta, ska bara få bort ett knä... tillbaka igen. Var va jag? Ja just, fanns det nå mer o skriva? Hmm.

Jag funderar lite på sovställningar. Varför sover man på ett visst sätt? Ta Per tex. Han ligger alltid så brett han bara kan med sina ben. Det är verkligen en utmaning att lyckas få plats i vår lilla 120 cm breda säng.
O jag vill nästan jämt ligga i nån slags fosterställning. But why? Vi är ju alla människor, vi har för det mesta samma slags kroppsdelar. Men varför ligger vissa på rygg o sover(något jag verkligen inte kan förstå hur man kan göra) medans andra måste ligga på mage? Jaja, whatever. Ber om ursäkt för mitt "mitt-i-natten-svammel". Bara att ignorera. Bye bye. Zzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0