Tisdag 1/11

Hej hej,

Tisdag idag, vaknade med halsont, men vet ni vad? Det skiter jag i. Jag ska på spinning ikväll, o hör sen.

Det är något i universum som inte vill att jag ska gå på spinning, det var samma sak förra veckan. Hade bestämt mig för att gå på spinning, och vad händer? Jo, skitont i halsen hela onsdagen, så jag fick avboka. Men tror ni att jag hade ont på torsdagen? Nej! Och jag har inte varit sjuk nåt mer efter det, eller haft ont i halsen alls. Men igår bestämde jag att jag skulle gå på spinning igen, och självklart har jag ont i halsen igen. Men jag har listat ut det, det är bara någon lurendrejeri för att jag inte ska gå dit, Ha, den går vi inte på igen. 



Snart är det tesupé!!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0