Vecka 23+1



Snön faller och wienerbröd... Eller hur var det nu? :-)

Tja, 23 fullgångna veckor nu. Bäsen sprattlar på för fullt!

Mamman börjar undra om Majas foglossningar smittar? Har ganska ont i rumpa, rygg och angränsande områden... Hoppas verkligen att det inte blir värre.... Gick i stan med Tanja och Chefen i lördags. Det fick jag lida för på kvällen kan jag säga... Var hos Katja och Mats och fikade på lördag kväll. Mats fyllde år! Grattis igen gammelgubben!

Fick agera älgdragare igår... Svärfar sköt en kalv och jag fick rycka ut med hjulingen och hämta den! Så nu blire kött till veckan! Började bli lite orolig att vi inte skulle få nåt kalvkött i år... 

Snart är det Fars dag. Hugo (läs "jag") har ingen aning om vad han (återigen, läs "jag") ska köpa till Fredrik. Totald nollstäld. Inga idéer överhuvud taget... Blä. För att inte snacka om julklappar... Ångest.

Tja, roligare än så är det inte att vara jag!

// Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0