Fredag.

Äntligen fredag. Denna veckan har varit den längsta på länge. Men snart är det helg, plus att jag är ledig hela nästa vecka. Jag ska ju packa o ha mig där hemma, så nån lugn vecka lär det inte bli, men men. Skönt på sitt sätt.

Vet inte vad jag ska göra med min helg riktigt, första helgen på 4 veckor som jag inte ska jobba, crazy. Kanske rent av ska ta mig en riktig ordentlig sovmorgon imorgon. :P Kan bli, kan bli.

Snart bär det av till IKEA, nedräkningen har börjat! Det ska bli sååååå kul! Dock hade jag väl helst sluppit att behöva betala för allt, men men. Kul ändå. :)

Idag är vi irriterade på både adlibris och posten! blääää.


Bild från helgen när Gandii tog sig en tur ute. :)

/T


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Fredag lite länge, eller?

/K

2011-09-12 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0