Fredag

Ja, fredag idag sägs det... Huvudvärken håller i sig. Har aldrig i mitt långa liv haft så här envis huvudvärk... Men idag måste jag trotsa den och fösöka städa lite... Hugo har varit hemma i tre dagar från dagis, och det syns kan jag säga... Thank god för Disney channel!

Idag fyller Dick år!


Perukskallen som står lite bakom den andra perukskallen! :-)

Stort GRATTIS från oss! :-) ( Ja, Tanja är säkert oxå med på den)

I helgen blir man jaktänka. Sambon flyttar på söndag.... Hoppas huvudvärken är borta tills dess!

Fotboll imorgon? Hoppas att jag orkar åka iaf! Är ju spännande nu! Kanske tom kan vara nyttigt att komma ut och hemifrån en stund... Nån som vet tiden? Tanja kanske?

Min stora kille gick på pottan helt själv i morse! (Nej, jag menar INTE Fredrik, han har gått på stora pottan länge själv... ) Sen sa han att Hugo är duktig! :-) Nu vägrar han ta på sig en blöja... Hoppas att det där oxå håller i sig...


Kommentarer
Postat av: Tanja

Matchen börjar 15. Kanske Hugo skulle varit på dagis så mamma fick vila?

2011-09-02 @ 10:40:12
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0