Tisdag 6/9

Hej hej,

Idag är det tisdag, inte onsdag som jag får för mig hela tiden. Tisdag, segt.

Jaha, ja det har ju hänt en del på sista tiden. T.ex så har jag o Per bestämt oss för att flytta ihop, och JA vi ska bo ihop i hans lägenhet. Många som har väldigt mycket åsikter om detta, men så är det. Ni är välkomna att yttra dom om ni vill, men det kommer hända i vilket fall. :) 

Den 1 oktober ska det flytta in någon ny i min lägenhet, så det är snabba ryck nu. Men det känns bara skönt, slipper betala två månadshyror mm. :]

Vad mer då? Ja vi har ju varit ut med Gandii en sväng, det gick faktiskt riktigt bra. Hon var väldigt tveksam till en början, men jag tror nog att vi kan få henne att vilja vara ute också. Bra det så Nelzon har någon att jaga med borta hos Per. Korrigering: "borta hos oss"

Det får räcka för stunden tror jag.


Gissa vem... [:


/T


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet jag vet!

2011-09-06 @ 11:46:35
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0