Snart...

Snart får jag också göra kväll. Och förresten, så kan väl den där j*vla snön ta och ge sig!

Såg att Evelina hade börjat titta på en ny serie, American horror story, kanske man ska ta o titta på eventuellt. Någon som sett som vet om det är bra? Eve har ju en tendens att tycka om konstiga saker ;) skoja bara, hehe...

Nu börjar jag längta till helgen, skönt med långledigt ju. Fullt ös hela helgen känns det som. Mor kommer upp, och det blir födelsedagsfika, påskparty, påskmiddag, zumba mm. Vill ju även försöka komma ut med kameran en sväng. Nån som hakar på? Nån villig modell kanske?:)

Gandii och Nelzon är villiga iaf. Men det kanske kan bli kul med nåt nytt också.


/T

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaha!! Jo den verkar bra, dock skit leskigt! Mina kids vill vara modeller!

2012-04-03 @ 19:08:53
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Middag på söndag kl 16, kan du fixa efterrätt???

/K

2012-04-04 @ 09:30:16
Postat av: Maria

Elli med vill vara modell :-)

2012-04-04 @ 10:20:52
Postat av: Tanja

Blogg.se suger ju iaf, har försökt kommentera men det fungerar ju inte. Nytt försök då.

Eve: Jag har laddat hem några avsnitt så jag ska se om det är bra :) Vi får boka in en fotodag, kanske maritta vill oxå!

Katja: Japp!

Maria: Va kul! Vi får boka in nån dag innan ni överger oss igen :)

2012-04-04 @ 11:23:06
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Maria

Elli med vill vara modell :-)

2012-04-04 @ 11:38:07
Postat av: sara

Vill inte Elli vara modell, maria?

2012-04-04 @ 16:05:57
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo Elli vill vara modell :-)

2012-04-04 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0