2012-08-25

Hej hej,
 
Ja men jag tänkte att det kanske började bli dags för lite uppdatering på bloggen.
 
Semestern är slut för denna gången, men förhoppningsvis så blir det mer till höst. :) Jag har varit tillbaka på jobbet en vecka nu, och det känns ungefär som att man aldrig varit borta. Positivt eller negativt?
Jobbar idag också, och det händer inte så jättemycket så jag sitter och fipplar med lite bilder. Testar lite olika inställningar och så.
 
Jag ska uppdatera lite mer om vad som hänt i sommar lite senare. Ska försöka få in bilderna från iphonen bara.
Ne nu tror jag att jag ska titta på Dallas. C ya.
 

2 bilder från barcelona


Thailand 2011, monkey bay


Ett träd i Barcelona, tagit från bussturen jag sara och marita åkte
.


Barcelona 2012


Från Katja och Mats gård.


Samma här.



Ett får hos katja och mats


Thailand 2011, freedom beach


Thailand 2011, två apor
 
/T

Kommentarer
Postat av: Marita

Får bilden är min favorit! Fint ljus!

Svar: None
Camilla & Tanja

2012-08-25 @ 15:09:18
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Tanja

Vad bra att mitt svar blev "None". Aja, jag skrev iaf att jag också gillar den bilden mycket, och tack. :)

2012-08-27 @ 21:54:45
URL: http://torkkel.blogg.se
Postat av: Stora syster, Moster

Fina bilder, finast hos oss...
/K

Svar: Tack. Haha ok.
Camilla & Tanja

2012-08-28 @ 11:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0