Lördag

             

Igår var det min tur att ha middag. Stressigt är väl bara förnamnet. Trots att man hade städat hela lägenheten i fredags och hade hela lördagen på sig så kändes det tajt. Men alla fick mat, och gick förhoppningsvis hem mätta och belåtna.

Jag är väl inte helt nöjd, men samtidigt så har jag aldrig varit en person som lägger ner mycket tid på mat, så nån vinst räknar jag inte med. :) Men vi får väl se vad som händer, poängställningen kommer att avslöjas på Evelinas middag.

Tack för en trevlig kväll tjejer, och för att ni stod ut i vår lilla lägenhet. :)

/T

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad mysigt det ser ut! Är alltid så kul att läsa om vad du hittar på för kul =))Kram på dig från Skaune!

2012-02-09 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0