V37+5

Tror jag iaf.. Har pinsamt dålig koll på det där med veckor och dagar den här graviditeten.... Men bäsen växer. BM sa att det är "mycket barn i magen"... Hmm. Hugo vägde 3,7 när han föddes, hon tror att den här definitivt kommer att väga mer. Iaf om jag går hela tiden... Oj. Kom ut snart....

Hade lite högt blodtryck idag, men allt annat var bra. Vikten ligger fortfarande stabilt faktiskt!

Har ju fortfarande inte hittat min kabel till telefonen här på jobbet så  blir dåligt med bilder. Blir inte så mycket bloggande hemma. Får väl bli ändring på det nu när jag slutar jobba. Ja ni läste rätt! Sista dagen idag! Tänkte bju på nå fika i EM, men får se vad det blir. Har ju inte orkat baka iaf....

Och Tanja. Jag tog inte åt mig iaf. Jag bloggade ju häromdagen. Måste vara nån annan du menar! :-)

// Camilla

Kommentarer
Postat av: Sandra

15 days to go! Du är snart där, med liten tjej i famnen!! ;) Saknar att ha alla mammor runt mig! Vi får ta å fika och ses mycket på föräldrarledigheten!!

2012-02-09 @ 10:57:59
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Rättelse... 16 days to go. Tycker du kan ha en liten gissningstävling nu!!

2012-02-09 @ 11:00:48
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0