2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, började plugga inför jägarexamen. Gick på Zumba, Gjorde idioten i korridoren på jobbet... 2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja 4. Dog någon som stod dig riktigt nära? Nej, inte riktigt nära. 5. Vilka länder besökte du? Höll mig inom Sveriges gränser hela året... 6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Hugos kommande syskon! .-) 7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1/10. Hugos födelsedag! 8. Vad var din största framgång 2011? Hmmm, 9. Största misstaget? Misstag? Jag? 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej 11. Bästa köpet? Cittran 12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och blöjor. Bilen. 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min familj! 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Klappa händerna när du är riktigt glad! Blinka lilla stjärna där, Bä bä vita lamm, I ett hus vid skogens slut.... 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Humöret gick upp och ner som vanligt. Kanske lite mer i början av graviditeten.... 16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting tror jag! 18. Hur tillbringade du julen? Hemma i Skåneland! 19. Blev du kär under 2011? Nej 20. Favorittidning? Ingen favorit 21. Favoritprogram på TV? Greys anatomy 22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar är ett starkt ord. Finns nog ingen jag hatar. 23. Bästa boken du läste 2011? Har läst många bra böcker 2011, har ingen som står ut direkt. Blev mycket vampyrer tack vare lillasyster! 24. Största musikaliska upptäckten? Musikalisk upptäckt... Hmm att jag fortfarande inte kan sjunga kanske? 25. Något du önskade dig och fick? En bakmaskin! 26. Något du önskade dig men inte fick? En massa pengar... 27. Årets bästa film? Breaking Dawn kanske? Iaf den senaste... 28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Det kommer jag inte ihåg. Tror att jag var ledig iaf. 29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert! 30. Vad fick dig att må bra? Min familj! :-) // Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0