2012-07-03

Tja,

Idag hade jag och Per tänkt åka in till stan för middag och bio med Frida och Tommy. En såkallad double date.
Men vi verkar inte riktigt kunna komma överens om vilken film vi ska se, så eventuellt så blir det hem och lägga sig i sängen efter jobbet istället. Den som lever få se.

Jag har ju av nån anledning åkt på en förkylning som jag inte beställt. Jag vet inte riktigt vem jag ska tacka för denna, men det lutar åt min pojkvän så... tack! Men hur som helst så är jag übertrött hela tiden, ont i halsen och huvudvärk, I like it, not. Skönt att det är sista arbetsdan för denna veckan imorgon, jag behöver vila.

Nej men usch vad mycket text det blir, nu slutar jag. See ya!

Lite pics från barcelona,





/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0