2012-07-27

Hola. Nu börjar det väl bli dags att uppdatera. (Man kan ju tycka att den andra halvan av bloggen kan ha nåt att tillägga)

 

Imorse kom äntligen lilla Maja ut! Grattis Katja och Mats :-D så nu är Camilla nybliven moster och jag och Kaj är moster och morbror till ännu en sötnos :)

 

Annars då? Ja men just, jag går på SEMESTER idag!! Äntligen.

 

Sen sist har jag iaf:(blandad ordning)

•blivit JÄTTEblond

•blivit mörkhårig

•köpt halsband till Nelzon(nu är det slut med fågeljagandet)

•bakat maränger till Lisas dop

•bakat bullar till Katja(och mig lite)

•stråkat en kväll

•jobbat

•fått hem mina nya skor(love)

•ätit på thai takeaway för första gången

•mm

/


Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Tack från Katja & Mats
Maja hälsar!

2012-07-28 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0